Jobba bör man ingen lön annars för man

Idag skulle jag vara ledig, trodde jag. Men som vanligt slutar det med att jag ändå ska jobba, och tydligen har jag inget emot det - för i så fall skulle jag väl sagt NEJ? 

Men det är väldigt mysigt ändå att jobba just nu, med julmarknaden och allt. Julstämningen är på topp och jag kan redan alla låtar på Absolute Christmas (dubbel-CD).
Tänkte ta med kameran (om jag finner den) till jobbet och ta några bilder, som ni kan få sneek peeka på.

Ikväll direkt efter jobbet är det fotbollsträning som gäller. Dock hinner jag inte springa med på joggingturen innan, too bad.

Den senare kvällen kommer tillbringas med min älskling och ett antal vänner-avsnitt om jag får bestämma. Vännerboxen var verkligen en perfekt present från min underbara underbara, det passsade som handen i hansken.

Så länge bjuder jag på denna klassiska tomtebild

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback