Ullared - en redig affär

Vi fallar för TV-succén från Ullared, och om exakt två veckor åker jag, Jessica och kim till gekås-himlen! Jag och Jessica var där förra året, och de har riktigt bra saker minsann. Och jag blir lite irriterad på folk som säger att det bara är massa skräp där, och sen kommer det fram att de inte ens varit där själva. Ge det en chans.

De har jättebra indredningsgrejer för att ge ett exempel. Perfekt för den som har skaffat ny lägenhet!
Snygga saker till små priser - som i en vanlig butik skulle kosta tre gånger så mycket.

Sedan har de ju även samma saker som i vilken annan butik som helst, skillnaden är bara att det är billigare på Ullared. En arbetskamrat till mig som tidigare har jobbat i en väskbutik berättade för mig härrom dagen att exakt de väskorna de sålde i deras butik fanns på Ullared när hon var där, fast såklart mycket billigare?
Och bara för att en väska ÄR billig, behöver det inte SE billig ut.

Döm inte hunden efter håren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback