Weekend

En fullspäckad helg har just passerat.
I fredags blev det lunch på statshotellet med Älsklingen, mamma, pappa och Petter. Finfin mat, som var riktigt god. Väldigt mysigt!
Efter det gick jag och Andreas på stan en sväng, och vi upptäckte att det inte finns speciellt mycket vita herrskor i den här staden. Men det är väl egentligen inget att bli förvånad över, minns inte när jag sist köpte ett par dojor här?

Innan lunchen i fredags var jag och Älsklingen och kollade på morbros nya lya, och det var minsann något att hänga i julgranen. Tänk er en takvåning på södermalm - så såg det ut. SÅ JÄKLA SNYGGT!
Vinner han 185 miljoner på lotto skulle jag FÅ hans hus, må gudarna vara med mig!


Fredagskvällen bestod av fotbollsgala på Tiki. Roligast var det innan när vi var hos Madde, och sen blev det bara tråkigare och tråkigare. Vid halv ett drog jag till Rajjens istället och mötte upp Älsklingen. 

Lördag - mysdag. Tog det bara lungt framför Wallander och vänner tillsammans med Älsklingen, myspys de luxe!
Söndag - jobba, jobba, jooooobba. Lätttjänade pengar om ni frågar mig. Inga fel.
Ikväll ska jag till Kim och ha myspys med henne och Elon.
Ska bli trevligt, trevlig att snacka lite sörja och kolla på någon bra rulle. (som vi ändå inte kommer titta på, eftersom vi pratar sönder filmen anyway)




Kommentarer

Postat av: julia brandt ;D

Shushu!

Traadigt med söndag ajt?

Ehm, besök gärna min blogg

& kommentera (a) and if

you want, lägg till mig på

bloglovin ;) <3

/ Julia Brandt.

2009-11-22 @ 18:34:04
URL: http://juliiabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback