Hösten

Nu är det verkligen höst ute. Men jag vet inte om jag tycker om det eller inte, jag har inte riktigt bestämt mig än. Fast jag tror att jag gillar denna mysiga årstid - jag ser i alla fall många fördelar med den.

1. Hur mysigt är det inte att krypa upp i soffan tillsammans med sin älskling och titta på en bra film?

2. Man får ha mysiga vinterskor, jackor, halsdukar och vantar på sig.

3. När man jobbar får man inte ångest över att man inte får vara ute och sola och bada, så som man känner på sommaren.

4. Jag fyller år.

5. Det finns mycket bra att se på TV vid den här årstiden. 

6. Och man får inte ångest när man vill ligga inne en hel dag för att titta på Vänner, som förövrigt är världens roligaste serie.

Ja, jag gillar hösten.

Ps. Nu ska jag gå ut och ta lite kort på hösten, så ska ni få se hur fint det egentligen är. Ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback