Logga ut-gåtan

Jag har redan nu en liten fundering.

Tänk er att ni är inne på en sida där man är tvungen att logga in på, t.ex. hotmail, bloggen osv.
Plötsligt börjar saker och ting gå väldigt sakta, och tillslut tappar du tålamodet och av frustration klickar du på "logga ut". DETTA GÅR DOCK JÄTTEFORT! På två röda är du utloggad, och inget mer med det.

Men hur kommer det sig att sidan helt plötligt blir så snabb för att man vill logga ut?
Tänker datorn "tack och lov att hennes tålamod tog slut, nu slipper vi henne - hej då"?

Detta har jag funderat på länge, kan någon ge mig svar?


Ni förstår min frustration


Kommentarer

Postat av: Elin

Det är gud.

Han jävlas med små djävulsbarn som dig gumman :Dw

2009-10-12 @ 23:54:51
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Emmz

Jag har redan köpt den andra, har en likadan fast den är i två färger. Den sitter jätte fint på kroppen faktiskt =). Men tack för din åsikt :D

2009-10-13 @ 00:04:11
URL: http://saralith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback