Arbetslös

För tillfället (i ca 2 månader framöver) är jag arbetslös och jag går verkligen på väggarna!
Idag vaknade jag kvar över elva men låg kvar i sägen till två. Hallå liksom, så intressant är faktiskt inte "kniven mot strupen" som jag har börjat kolla på genom tv3 Play. Men ack så tidfördrivande.

Konstigt det där, när jag är ledig i några dagar från jobbet är det bara skönt och man önskar att man aldrig ska behöva jobba igen. MEN när man varit arbetslös högst EN dag är man trött på det, för man vet att man inte har nåt arbete att gå tillbaka till. Förrän om två månader vill säga.

Men idag borde min december-lön trillat in på kontot och den borde vara fet. Jag får helt enkelt njuta av den istället (genom att sätta in den på mitt sparkonto, och inte röra!)
Ikväll ska jag mysa med Andreas, vilket är perfekt i den här kylan!
Men innan dess ska jag ta en promenad i vintervädret. Sweet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback