Sweet dreams

I morse var jag trött. Så jävla trött. Tog mig en sovmorgon till kvart över tio. Det var jag värd. Promenerade till jobbet vid halv tolv och jobbade sedan till sex. Dagen gick snabbt och det var mycket att göra. Äntligen drar det igång. Hem direkt efter jobbet. Slocknade en halvtimme och blev sen till träningen. Så jävla smart var jag idag. Kunde inte vara med så mycket på träningen eftersom benhinnorna sakta men säkert hugger små hack i mina stackars ben. Körde ett hundratals sit-ups itsället, så imorgon ser jag fram emot en skön träningsvärk i de nedre magmusklerna. Skönt. 

Imorgon är jag vanligtvis ledig, men det slutade med att jag ska jobba ändå. Öppnar imorgon, och det betyder alltså att jag måste gå upp tidigt. Typ halv nio. Hur länge jag ska jobba är fortfarande oklart. Gillar lite spänning i vardagen. Eller inte. 

Jag har så tråkigt nu så jag hellre går och lägger mig. Orkar inte ens sätta på vänner - då är det VARNING, med stora bokstäver. Längtar tills imorgon då jag får gå ut och gå på en promenad. Det är det enda jag fixar just nu med mina pensionärs-ben. Men fasen vad underbart det är att sätta på sig kepsen, lyssna på mp3:n och gå ut och gå i vårvädret. Att jag inte har uppskattat det förr..

God natt från mig och min Von Zipper-keps.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback