Tisdagen den 20 april 2010

Dags att tjata hål i öronen på er igen. Okej.

Idag har jag jobbat åtta timmar, sedan tränat. Inget roligare än så har hänt. Dock var träningen väldigt rolig. Nu sitter jag och kollar på Inter-Barcelona, men jag är bara irriterad på att Barca är superdåliga. Går och lägger mig direkt efter att matchen är slut skulle jag tro. Om jag inte städar ihop lite först förståss. 

Imorgon är jag helt ledig. Hela dagen. Inte ens en ynka, liten träning på kvällen. Det känns jävligt bra. Kvällen ska spenderas tillsammans med älskligen, och det känns också jävligt bra!

God natt från den mest positiva av alla positiva människorna i världen!
Over and out.

Ps. Snart blir det ny design på min blogg! Och kanske ny bloggadress. Har ni förslad på bloggnamn?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback