Blondinbella never goes boring

Jag ska jobba idag. Ovanligt. Åtta timmar rakt upp och ner. Jätterolig för er att veta.

Men snart kommer det roligare saker att läsa om. Jag ska försöka i alla fall.

Jag funderar på att byta bloggadress, men ni kära läsare var inte till stor hjälp måste jag säga. Inte ett enda förslag har jag gått, så jävla kasst av er. Fy skäms!
Designen är i alla fall på G, och den blir PERFEKT. Headern är i alla fall hur snygg som helst. Enkel, stilren och lila. Vad kan gå fel?

Men skäms ni lite nu, och känner att ni vill hjälpa mig med ett bloggnamn är det bara att skriva en kommentar. Jag skulle vilja bli väldans glad. Jag själv kommer bara på massa töntiga bloggnamn, som man tröttar på efter en dag. Fast det är klart, Blondinbella är ett jävligt töntigt namn, men hon verkar inte ha tröttnat?!

bild från www.blondinbella.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback