Ta-daa

Igår var det en väldigt bra dag. Först och främst var jag ledig. Bara det är ju ett under! Dagen fördrev jag tillsammans med Kim. Hemliga uppdrag och matlagning stod på schemat. Till mat slängde vi ihop en restaurang-liknande köttfärssås utan dess like! Gordon Ramsey släng dig i väggen! Efter maten och lite hemligt pysslande kom Mary som var i stan och hälsade på! Muy divertido! 

Kvällen spenderade med älsklingen, vilket resulterade i ett bra slut på dagen. Mys i soffan med slutspelshockey och lite Anna Anka i pauserna. Perfecto. 

Idag har jag jobbat åtta timmar. Nu ikväll har jag, tillsammans med Jessica, suttit i kiosken på bingon på Parkhallen. En räkmacka rikare blev jag i alla fall. 

Nu ska jag kolla klart på hockeyn som visas på TV:n, och sedan ska jag kolla på HELA Anna Anka söker assisten, på tv3play. Mysigt måste jag säga. Imorgon börjar jag inte förrän 12, och jag jobbar BARA sex timmar! Kvällen hoppas jag spenderas tillsammans med älsklingen, eftersom han jobbar 12-timmarspass sedan hela helgen!
Hoppas ni har haft en bra onsdag och tordag, så håller vi tummarna för att ni även får en fin fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback