Istället för shopping och besök hos syster i Dublin

Nu skulle jag egentligen ha varit i Dublin hos min syster. Jag hade antagligen varit en eller två påsar rikare på kläder, och jag hade antagligen njutit av den riktiga våren.

Men istället jobbade jag igår, vilket jag egentligen inte skulle. Men efter regn kommer solsken, på kvällen fick jag vara med älskade Andreas som alltid piggar upp tillvaron! 

Idag har han och jag slappat fram tills cirka halv tre, då jag blev hämtad av hela fotbollslaget och det bar iväg mot Åmål och match. Vi vann med 2-1, men matchen i sig var riktigt tråkig. Jag var kass och då är det inte ens liiite kul.

Jobba imorgon.

Har inget kul att skriva. Jag har noll inspiration, så jag återkommer när idéerna sprudlar istället.
Tänkte bara säga att jag inte har glömt bort bloggen.

Over and Out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback