Today is a good day

Gud vad underbart allt kändes igårkväll. Hade jobbat åtta timmar, och belöningen blev god mat och massa mys med älsklingen. Sedan var det skönt att veta att man var ledig dagen efter, alltså idag. Yes!

Imorse lagade jag bacon och omelett till Andreas. Han avgudar mig ännu mer nu. Han sa tio gånger att jag är världens mest underbara flickvän, bara pga. lite bacon. Jag giller't. 

Under dagen har jag och älsklingen uträttat massa ärenden på stan. Jag lämnade in min knasiga digitala fotoram som jag fick i julklapp. Istället för reparation fick jag en ny, smidigare kan det inte bli. Sedan var vi på banken och fixade löner, och sen vidare till möbelaffären. Vi blev även två räksmörgåsar rikare på Nordells, himla gott! En trevlig dag på stan helt enkelt. Dock har jag mått illa hela dagen, så nu funderar jag på att sova en stund. Träningen kommer jag inte palla idag. Jävla skit.

Nu har jag ny bloggadress. Men där börjar jag inte blogga förrän den nya designen är klar. Jippie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback