Erika

Alltid så snälla, glada och öppna Erika.
Hur kunde detta ske, vem lät detta hända?

Kopplade ihop allt innan jag visste säkert vem det var. Nyinflyttad till Stockholm, spelade fotboll, stort intresse för World of Warcraft, personlig assistent, åldern - och jag förstod redan innan man fick det bekräftat vem det var det handlade om.
Att jag, som kände Erika genom fotbollen, känner sådan ilska och sorg över det som har hänt, bevisar bara hur jobbigt hennes familj och närmaste vänner måste ha det just nu. Jag riktar alla mina tankar till dem. 

Kändes jättekonstigt att slå upp aftonbladet och se en bild utav dig. Någon man tidigare har träffat minst fyra dagar i veckan under 2 års tid. Någon man förväntas kunna se på gatorna i Arvika emellan åt, heja glatt, byta några ord och sedan säga hej då och gå vidare. 

Helt ofattbart, jag lider verkligen med alla som stod henne riktigt nära. Det är en tuff tid för alla.
Hoppas du Erika, har det bättre där du är nu. Ta hand om dig själv, för du har så länge tagit hand om så många andra. 

Vila i frid ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback