Jag älskar mumien

Ja, jag har en förkärlek till Egypten, pyramider och mumier. Nej, jag bara driver med er..
Det är MUMIEN.SE som jag snackar om! De kanske kan fixa min mobil, och om de kan göra det ska jag skicka en stor bukett med röda rosor till dem!

Jag råkade nämligen tappa min mobil i handfatet för ett tag sedan, och på den vägen sprack displayen.
Mobilden fungerar helt perfekt, men jag stör mig på sådana "skönhetsfel" och tänker absolut inte använda den innan det är fixat. Så tillvidare dras jag med min fula, blå ericsson-mobil, som jag en gång älskade. 

Så håll tummarna för att min mobil ska kunna få sin skönhetsoperation genomförd, annars måste jag skicka den till Dallas i Texas! ..och jag vet inte om min mobil vill resa så långt på egen hand..

Min är inte riktigt så illa behandlad, men ni förstår poängen

Kommentarer

Postat av: Emily

Haha, tack tack! :D Får la fortsätta med det då ;) Ja, Smala Sussie kan slänga sig i väggen! ^^

2009-11-19 @ 18:42:37
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback