Gud gör mig vuxen

Jobbade heldag idag, vilket innebär åtta timmar, vilket i sin tur är grymt mycket.
Är bortskämd och van att jobba max sex timmar per dag, men idag tyckte väl Gud att jag skulle växa upp - och alltså jobba åtta timmar som resten av Sveriges vuxna befolkning.

Dock gick det väldigt fort, och på eget initiativ gjorde jag i ordning halloween-dekorationerna. Och därmed har jag kommit på ett yrke som skulle vara "mäkta" intressant och kul - dekoratör.
Kanske visar en bild på mitt mästervärk framöver. Och sen får ni helt enklen rösta om ifall jag ska söka till dekoratör-linjen eller inte. För så heter det nog.

Nej, nu fortsätter jag med vänner. Skulle bara slänga in ett hej.
Och ett hej då.
HEJ DÅ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback