Always look on the bright side

Lunchen på stattshotellt var jummie! Fläsknoisette med örtstekt potatis och pepparsås. Inklusive stor sallad- och efterrättsbuffé. Tack mormor <3

Efter lunchen gick vi en sväng på stan. Jag införskaffade mig en Pepsodent White Now. Jag ska få vita tänder efter en borstning. Tillochmed damen i kassan sa att det funkade. Hennes tänder såg dock förjävliga ut. Men jag ska ge det en chans, jag börjar ikväll.

Halv tre idag blev det jobb. Det gick snabbt att jobba 3,5 timma, men samtidigt var det grymt drygt. Jag ville bara ut i solen. Ut och njuta av våren. 

Efter jobbet gick jag hem till mormor som bjöd på födelsedagstårta och påskmust. Inte fy skam.

Nu ser jag fram emot en lugn och skön kväll framför TV:n med Halv åtta hos mig, Top model och Svenska Hollywoodfruar. Riktigt tjejigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback