Ananaspaj

Jag är väldigt, väldigt sugen på ananaspaj, men jag förtjänar inte det idag ändå eftersom jag inte har gjort allt jag borde ha gjort.
Idag har jag
  • gosat med bebis och hundvalp
  • gjort klart mammas presenter
  • ätit
  • andats
  • gått upp kvart i sex för att göra frukost på sängen till mamma
  • funderat ut hur jag ska lösa detta med alla ♥-ansdag
  • rensat bort gamla parfymer och krämer som Gustav Vasa använde när han levde
  • kört in ved
  • åkt spark

Dagens viktigaste var att lägga upp två par byxor, men har jag gjort det? NEJ.
Hur som helst ska jag snart äta massa mat och massa tårta, medan jag hoppas att ni äter ruttna knäckemackor och vatten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback