Karlstad

Härlig shoppingdag i Karlstad blev det idag, tillsammans med Lirri. Många bra fynd, måste jag säga!

Jag kom hem med;
  • Kavaj (!) H&M.
  • Tre bomulls t-shirtar med långa ärmar, två lila nyanser och en blå. Gina Tricot.
  • En lång väst-tröja, svart. Gina Tricot.
  • Fotbollsskor NIKE. Stadium.
  • Ring PEACE. Åhlens.
  • 8 st glas till mammas födelsedag. Random store.
  • Mat & Vin-bok till mammas födelsedag. Random store.
  • "En överlevnadshandbok för GOLF" till Petter när han fyller år i MAJ! Random store.
  • Termosmugg till mammas födelsedag. Random store.
  • 4 st halsband. Ur & Penn.
  • 3 par örhängen. Ur & Penn.
Är verkligen jättenöjd med allt jag kom hem med. Inga impulsköp och inget var onödigt dyrt. Kavajen trivs jag redan i som fisken i vattnet, och kommer inviga den redan ikväll när det blir modevisning. Dock tror jag att jag gillar den så pass mycket att jag måste använda den imorgon med. (don't tell anyone)

Utöver kavajen var fotbollsskorna ett riktigt kap. 199:- för ett par fotbollsdojjor av märket NIKE. Det mina vänner, det är billigt! Dessutom slog jag rekord i snabbhet när jag köpte skorna. 10 minuter max tog det. Förr när jag har varit ute efter nya fotbollsskor har jag tillbringad 1-2 timmar i affären för att prova, känna, trycka, tänka och bestämma mig för ett par. Dagens letande var som en fis i rymden!

Snart mina vänner blir det modevisning med Alexandra och Mary!
Känns nästan som man är med i ett Sex and the City-avsnitt, nästan..


Vad tycker ni förresten om Gina Tricots nya modell?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback