Mysig helg

Oh, vilken härlig och mysig helg det har varit. I fredags kom Andreas hit och vi firade mamma med släkten. God mat, presenter och tårta, precis som ett kalas ska vara.

I lördags blev det bara lungt med god mat och OS för fulla muggar. Det gick dåligt men vi var glada ändå. Inspirerade av OS rotade vi fram skridskorna igår för att åka lite på isen i Klässbol. Det var verkligen så himla rolig, och jag förstår inte att jag inte har gjort det på så länge. Dock lånade jag ett par skridskor som var tre storlekar för stora.. men det gick bra ändå! Dock ägde Andreas mig, eftersom han är "king of the ice"!

Resten av Alla Hjärtans Dag tillbringades med ytterligare god mat, nämligen Entrecot, kroketter och rödvinssås och en stor, god sallad som älsklingen gjort. MUMS!

Fick även jättefina örhängen av Andreas som Alla Hjärtans Dag-present.
Tack Baby för en supermysig helg ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback