Sick and tired

Jag hoppas innerst inne att man kan jobba bort en förkylning. Har under hela veckan jobbat med en grym förkylning, och jag har inte alls mått bra. Men det är lika bra att jobba så mycket man kan, så det visar sig lite på löningen nästa gång. Sweet. 

Jobbar på köpcentret idag och imorgon jobbar jag på Coop Extra Palmviken. Ska nämligen bjuda på Kalles Prickiga - kom och smaka! På lördag är jag äntligen ledig, men på söndag jobbar jag antagligen. Gott dock att jobba en söndag eftersom det är 100 % OB hela dagen.

Nu ska jag bara se till att tiden går, så hoppas vi att jag mår bättre snart, för kvart över elva bär det av mot Charlottenberg.

Ps. De har jättemycket snyggt på Cubus nu! Vill ha den korta skinnjackan där..


Bild från värmen och relaxresan i Tunisien med gänget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback