Tacos i fina vänners sällskap

Igår samlades vi hos Alexandra för tjejkväll med tacobuffé och dricka. Dock körde jag på det alkoholfria alternativet eftersom jag mådde pyton hela dagen igår.
Beställde bowlingbana till klockan elva, men vi gick aldrig dit utan satt istället kvar hos Alexandra hela kvällen.

Kim övertalade Alex att hänga med till bajs-Tiki, så då åkte jag och Mary hem. Amanda hängde med Kim och Alex, men vet inte rikitigt vart hon tog vägen sen. 

Hur som helst var den en mysig kväll med god mat i fina vänners sällskap.

Ikväll ser jag fram emot en mysig kväll tillsammans med älsklingen, som har spenderat HELA helgen i Karlstad.
Tror han ska få göra slingor på mig ikväll - vare sig han vill eller inte..
Jag fick favoritsalsa för mig själv.
Jag klagar inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback