Ananaspaj och Sex and the City

När jag väl kom upp ur sängen idag började jag plocka bort julsakerna. Någon måtta får det ju vara på mysigheterna. Dock fick mina julkulor i fönstret hänga kvar, eftersom de är så fina. Och så juliga är de inte heller, så det passar till temat "vinter".

Fick jag bestämma skulle julgranen och adventsstakarna förbli kvar resten av året. Det är verkligen så mysigt och det ger sånt härligt ljus, men som sagt - någon måtta får det vara.
Igår hade vi en mysig middag hos Linda. Pajbuffé till max som avslutades med ananaspaj som efterrätt. Sjukt gott verkligen. Att äta ananaspaj låter lite "to much", men det är verkligen gott. Det skulle jag tipsa er om!



Sitter och lyssnar på "Labels or love" med Fergie. Ni vet introlåten på Sex and the City-filmen? Så nu längtar jag verkligen tills tvåan kommer, det kommer verkligen bli ett biobesök på premiären. Vem vill med? Skulle verkligen vara skitkul om man kunde dra ihop ett STORT gäng som går dit tillsammans, och kanske ha typ middag och dricka cosmoplitan eller nåt innan? Skulle vara jättekul att göra något kul av premiären, det är ju ändå Sex and the City.



Kommentarer

Postat av: kim

jag är påååå :) när är premiären? :D den här gången har JAG ingen aning haha. och tack nu vet jag vad den låter heter också ;) hihi.

2010-01-12 @ 23:52:55
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: elin

jag är också helt klart på!! i maj är premiären va? :)

2010-02-07 @ 17:20:38
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback