Hockey

Igår var det en mycket lyckad eftermiddag/kväll med McDonalds och hockey. Matchen mellan FBK-MoDo var grymt bra, och framför allt taggad. FBK vann som ni kanske vet, och givetvis blev det ju roligare på grund av det! De två "nyförvärven" skötte sig ju galant, och Dick Axelsson blev matchen lirare, matchens profil och matchvärdens val. Dessutom bjöd han på ett mål och en eller fler assister. Inte dåligt för en 87:a.
Synd att man inte är på hockey oftare egentligen. Jag menar, det är varken dyrt eller långt här i från. Får bli ändring på detta. Dessutom är det ju jättebra att ge bort en biljett i present. Jag tror på att upplevelser är bättre att få än materiella saker.
Bilder kommer in från hockeyn så småningom tror jag.

Hur som helst blev det en lyckad kväll, och det tackar jag älsklingen för ♥




Kommentarer

Postat av: kim

jaaa tema kanske vore något :) hihi. vi får se hur det blir :D

2010-01-15 @ 22:16:12
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback