The weekend

Fredagen tillbringades på bio i Karlstad tillsammans med Älsklingen. Och dessutom var vi så snälla så vi lät Andreas lillbrorsa hänga med. Kollade på AVATAR, och det var minst sagt en mysig film. Hörde dock att det är massa amerikaner som har fått gått till psykologen efter att ha sett denna film eftersom de har blivit så deprimerade över att man inte kan bo på Pandora på riktigt. Herregud. Men samtidigt skulle jag inte tacka nej och bo på den mysiga planeten. Jag och Andreas funderar på att flytta dit. 

Efter bion käkade vi lite innan vi åkte hem.
Väl här hemma kollade vi på "Solsidan" och gud vilken rolig serie. Det blir nog ett måste framöver på fredagskvällarna. Kollade även igenom ett antal vänneravsnitt. Mys säger jag.
Igår under dagen tog jag och Älsklingen en mysdag. Inga måsten, bara mys. Underbart det där, när man inte har några måsten, man kan bara vara.
Kvällen tillbringades hos Linda. Den nyblivna 20-åringen skulle självklart bli firad! Fick god middag, som Linda själv hade slitit med. Gott! När klockan blev mer drog vi oss ner till Tiki, och måste säga attt Tiki Room är förbannat överskattat! Föredrog förfesten så mycket mer! Dock var det ett stort plus att jag fick träffa Älsklingen på Tiki!

Idag hoppas jag på en mysdag med älsklingen. Kan inte tänka mig något bättre än det ♥


Kommentarer

Postat av: alexandra

Åh jag vill också flytta till Pandora. Så säg till när ni drar.

Visst va solsidan skit rolig? Den serien ska jag troget följa på fredagar!



Och som sagt, inte tiki room utan BAJS TIKI!

2010-02-01 @ 00:18:26
URL: http://axelaxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback