I survived

Träningen är nu avklarad och det känns skönt att man har varit hurtig med promenad OCH träning. Fettförbränning, hej hopp! Nu har jag precis kommit ur duschen. Smörjde in mig i min Vanilla-body lotion efteråt, så nu luktar det vaniljstång vart jag än går. Gott, och framför allt bättre än svettlukt. Fast det är klart, vissa föredrar ju att lukta svett hela dagarna - det finns människor till allt.

Nu ska jag titta på ett vänner avsnitt och sedan bli nattad av älsklingen.
Imorgon väntas det jobb och direkt efter jobbet blir det träning. Funderar starkt på att hinna med en promenad innan jobbet också, eller om det får räcka med promenaden till jobbet. Vi får se hur det känns när jag vaknar, och framför allt NÄR jag vaknar. 

Sen är det bara en sak jag vill säga; trampa inte på era vänner! Är man en riktigt vän gör man inte elaka saker med mening. Och med de orden skrivna säger jag god natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback