Nine to five

..nej, inte riktigt. Men nästan. Idag har jag jobbat mellan tio och sex, alltså ett åttatimmarspass. Gick väldigt snabbt för att vara en torsdag måste jag säga. Mycket trevligt att jobba med Sofia som jag gjorde idag. Och så kommer det bli varje fredag framöver, och säkert ännu mer sen när säsongen drar igång på riktigt. Tummen upp.

Direkt efter jobbet, verkligen direkt, var det dags för träning. KUL.

Något annat KUL, något enormt KUL, är att älsklingen har fått jobb! Är så glad för hans skull och jag hoppas han kommer trivas som fisken i vattnet. GRATTIS BABY! ♥

Igår hade jag en dag med Kim i solen. Lunchade, gick på stan och färgade mitt patetiska hår. Inga kommentarer.
Turban here I come.. 

Nu blir det halv åtta hos mig och ett täcka upp över öronen. Ska ligga och småskratta för mig själv, eftersom berättarrösten (Helge Skog) är den roligaste sen 1800-talet. Tjohej!

Kommentarer

Postat av: MaritBE

stilig header du har ;-)

2010-03-11 @ 23:09:44
URL: http://maritbe.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback