Norges huvudstad

Åkte till Oslo idag, istället för igår som det var tänkt. Idag skulle jag egentligen ha en mysig dag och eftermiddag med älsklingen, men den blev kortare än tänkt. Christer ringde nämligen i morse och ville ha sällskap av Älsklingen till Gardemoen. Då passade jag på att åka med, för att hälsa på Mary och Emelie.
Så nu sitter jag på en fin gata i Norges huvudstad - mycket trevligt!
Emelie slutar jobba klockan tio, och så är det tänk att jag ska ha gjort färdig en kräftpasta som vi ska äta ikväll. Den är jättegod, så jag hoppas att den uppskattas!

Igår hade jag och Andreas tacomys hela kvällen. Tittade på sista filmen i Millenium-trilogin och den var verkligen superbra. Rekommenderar den varmt. Efter det tittade vi även på REC 2. Ni vet den spanska filmen där en epidemi sprider sig i ett lägenhetshus, och allt detta filmas. Ettan var väldigt bra, tvåan var snäppet sämre - men absolut inte dålig. Somnade sedan i soffan tätt intill älsklingen. Helmysig kväll. Tack hjärtat ♥ 


Kommentarer

Postat av: Elin

JAG ÄLSKAR DIG! <3<3<3

2010-03-07 @ 04:21:36
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback