Saturday night with some crazy friends

Nyduschad och ombytt. Nysminkad och fräsch. Om 40 minuter ska jag möta upp Jessica, Linda och Johanna vid ICA. Idag blir det lite matlagningen och mys, som sagt. Vad vi ska laga ihop för nåt är lite oklart, men det lutar åt tacos. Jävla tacos. Tacos ska bara ätas tillsammans med älsklingen. Då är den som godast. Inget slår vår tacos. NO ONE!

Är dessutom skitsugen på en cider. Bara en, en liten god cider bara för smakens skull. Men jag tror det blir alkoholfritt idag, eftersom jag antagligen måste ta bilen ner själv. Nedrans skit.

Kladdkakehistorian blev bra. Tror jag. Har inte vågat smaka, så tills vidare säger vi att de är perfekta! Helt enkelt förstklassiga. 

Ha en trevlig kväll. Jag ska njuta hela kvällen av att jag har varit ledig hela dagen. Imorgon jobbar jag igen. Ser fram emot det faktiskt. Det är riktigt trevligt att jobba så här års. Kunderna är glada och shoppinggalna - och värre (bättre) kommer det bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback