Weekend and birthday

Det blev tacos i lördags. Och förövrigt en väldigt bra kväll hemma hos Johanna. Konstigt att man inte ses oftare, det är ju ändå väldigt enkelt. Alla kanske inte alltid kan vara med, men det behövs inte heller. De som kan komma kan ju ha kul ihop, istället för att alla ska sitta på varsitt håll och ruttna i stickningar och korsord.

Igår hade jag en snabb och skön dag på jobbet. Inte farligt mycket att göra, men tiden rullade på bra ändå. Efter jobbet åkte jag direkt hem och bytte om och fixade till mig för att sedan åka vidare hem till Andreas med mamma och pappa. Kalas, kalas, kalas. Världens godaste smörgåstårtor och mina muffins var en succé. Såklart. Det blev en trevlig kväll med mycket mat, och oväntat mycket folk. 

Idag har jag firat Älsklingen, eftersom det är idag han egentligen fyller år. GRATTIS BABY! ♥ I morse blev det en frukost på sängen á la Lisa, vilket vi inte ska gå in mer på. Efter det blev det paketöppning. De snygga jeansen jag hade köpt var för stora, så jag blev lite smått förbannat på tjejen i affären som påstod att de skulle passa lika bra som en storlek mindre. Så byxorna fick jag byta idag, men vi hittade tillsammans ett annat par som vi köpte. Och de var minst lika fina. Så nu är både jag och Andreas nöjda. Dessutom fick han två t-shirts och att jag jag bjuda honom på middag på the Roof och bio eller en hockeymatch om FBK tar sig vidare till semifinal. Så med mys, paket, frukost på sängen och lunch på stan har vi firat födelsedagen. Hoppas du är nöjd, älskling!

Ikväll har jag inte gjort värst mycket. Jag var ute och gick en sväng. Kom tillbaka hem lagom till Halv åtta hos mig, och sedan dess fram tills nu har jag suttit bänkad vid TV:n.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback