Friday, I'm in love

Det är fredag idag. Bara så ni vet. Fredag är en bra dag, trots att man jobbar. De går alltid snabbt och lätt på något sätt, kunderna är glada för att det är helg och jag kommer bara gå och tänka på att det bli soffläge när jag kommer hem. Det blir nämligen ingen helg för mig denna vecka. Jag jobbar både lördag och söndag, men vad gör det? Jag får ju betalt därefter. 

Efter jobbet imorgon ska jag iväg på träningsmatch uppe i Gunnarskog. Matchen börjar fyra och jag slutar fyra i Arvika, så vi får se hur jag löser detta. Efter matchen blir det förhoppningsvis ett snabbt skype-samtal med Elin. Så jävla efterlängtat. Gud vad jag ska tjata. 
Imorgon kväll blir det el classicó för mig och Älskligen. Ni vet den berömda sammandrabbningen mellan Real Madrid och Barcelona? Kommer bli grymt kul att se. 

Nu ska jag fixa till min morgonfrissa så jag inte skrämmer bort våra kunder.
Ha en fin dag allihopa, idag ska jag inviga mina äckligt dyra arbetssandaler på jobbet.

Detta är mina nya arbetsdojjor. Shit, måsta mata firren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback