Gråt-attack på VeroModa

Igår körde jag och Älsklingen en lill-lördag - tacos på en onsdag! Mycket mysigt. Tyvärr fick jag inte se Anna Anka Söker igår eftersom det tydligen var med populärt att se på Drömmen om Italien. Tur att internet finns och alla program ligger uppe. 

Idag har jag och mamsen haft en heldag i Charlottenberg. Lunchade på Thon Hotels, och GUD så fint det var där! Precis min smak av inredning och färger. Funderar stark på att ta en weekend där uppe tillsammans med älsklingen. Funderar bara lite på vad man ska hitta på under dagarna i Charlottenberg, jag menar, köpcentret går man igenom på några timmar, Eda Skans har man redan besökt och alla porrbutiker lämnar jag kvar åt alla kåta norskar. 

Shoppingen idag slutade 0-1 mellan mig och köpcentret. Jag köpte ett par arbetssandaler som jag hoppas funkar bra på ett betonggolv. Det lär ju visa sig. Men förutom dojjorna blev det inte mycket mer shopping än mat. Jag håller nämligen i mina stålar tills 17-21 april. Då kan jag lova att det ska shoppas!

Hoppas alla har haft en lika trevlig och skön dag som jag och att våren snart kommer tillbaka.
Och om ni funderar på min rubrik idag kan jag bara säga att jag grinade offentligt på VeroModa idag, anledningen får ni säkert om några dagar. Glädjetårar.

Kommentarer

Postat av: kim

ja men visst :) haha dom kommer nog tyvärr vara slut typ IMORRN hahah. ses till veckan ?! :D och vad händer i helgen? jobb? :)

2010-04-08 @ 23:38:25
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur NYFIKEN blir inte jag när du gråter glädjetårar?!

TELL MEE BABY!!! :D



Skypedate på lördag funkar för mig?!

2010-04-09 @ 05:33:12
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: kim

jaaaa, vi kan baka :D okej, ja jag jobbar ju också, lördag iaf. men till veckan :D <3 och jag vill också veta vad det är som häääänt!!!!!

2010-04-09 @ 12:17:44
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback