Grusade förhoppningar

Halv ett är det samling på Vik för årets första träningsmatch på grus. Sweet or not. Jag gillar inte att spela på grus för fem öre. Så jag är jättesugen. Antagligen kommer jag inte ens kunna spela speciellt mycket pga benhinnorna. Jag är enormt positiv idag. Passa er.

Påskhelgen har varit rolig. Mycket jobb och mycket vänner.
Torsdag - tjejfest hos Elin Olsson med påskmat.
Fredag - Kalas för Älsklingens syster. Rajjens med Emelie, Sören, Anna, Sofia, Sara, Linda och Ronia. 
Lördag - utgång med Johanna, Elin och Kim. (förfest hos Kim med dem och även Kimberly, Amanda och nån mer kompis till dem.
Söndag - Påsklunch hos mormor, promenad med Elin, hälsade på tremänningarna från Stockholm.

Peace out. Nu ska jag dammsuga. Har redan vikt tvätten - klapp på axeln. 

Edit: Jag vann bowlingen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback