Working 10 to 6

Idag var det en rolig träning. Jag var stel som en jävla järnstång, men det gick hyffsat bra ändå. Jag tränade helt enkelt efter mina egna villkor.

Imorgon ska jag börja två timmar tidigare än schemalagd tid, vilket innebär att jag alltså inte får någon sovmorgon. Vilket i sin tur innebär att jag måste sova snart. I natt hemma hos Älsklingen sov jag verkligen som en stock, medan han vid halv sex smög sig upp och satte på en film. Pratade lite i sömn, men jag lade mig sedan till rätta på älsklingens arm och sov hur gott som helst. Underbart.

Förövrigt tycker jag att solen borde komma tillbaka. Idag har det bara varit grått och regnigt. Det perfekta skulle vara om det blir sol när jag är ledig på torsdag, vilket ultimatum. Men imorgon kan det gärna få vara grått och trist, eftersom jag jobbar full dag. Regna på!

Peace out, Lisa
Är det någon som vet någon som har en snygg bloggdesign? Jag behöver inspiration!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback