Fullproppad dag

Började dagen med att vakna upp bredvid en trött Andreas som under natten viskade i mitt öra "jag kan inte somna", vilket jag inte tror på alls eftersom jag anar att han sa det i sömnen. Mycket charmigt och väldigt gullig. Hur som helst hade vi en lång och mysig natt med bland annat filmerna Wallander - dödsängeln och I love you Beth Cooper. Båda var riktigt bra man jag rekommenderar varmt den sistnämnda. Rolig, charmig och College. Behöver jag säga mer? Perfekt film-val av älsklingen, som börjar bli en jäkel på bra filmer!

Halv ett var det dags för födelsedagslunch för Kim på statshotellet tillsammans med ett gäng glada töser! Trevlig lunch och underhållande sällskap, minst sagt. Efter en lång lunch blev Kim så illa tvungen att besöka "boa" eller systemet som man kallar det nu för tiden. Fyller man tjugo finns det faktiskt en regel som säger att man måste besöka systemet just på 20-års dagen, hoppas bara jag inte fyller på en söndag. Då blir det jobbigt.

Efter många om och men bestämde vi oss sen för lite fika på Sunday. Hängde där ett bra tag tills kopparna var urdruckna. Sedan ett besök på Lindex som resulterade i mirakelkrämer, förhoppningsvis. Annars har jag minsann gått på en nitlott eftersom jag köpte två likadana på direkten. Tag en betala för två, ni hör ju bara hur det låter.

SEN skildes vi åt, och jag traskade vidare till Bingon där jag och Jessica skulle tillbringa kvällen. Vi sålde korvar åt höger och vänster, och ibland var det någon som slog till på en räkmacka. Inte dåligt vad folk kostar på sig en torsdag. En helt vanlig torsdag.

Nu har jag precis titta på halv åtta hos mig som jag missade ikväll. Nu ska jag även catcha upp Kniven mot strupen-avsnittet som jag även missade. Konstigt att det alltid ska vara massa bra på TV när man inte är hemma, men när man väl ÄR hemma, då visas bara Glamour och Hem till gården. Jävla oflyt måste jag säga.

God natt allesammans, och glöm inte att skriva Grattis till Kim. Ni har en halvtimma på er tills det är kört! Grattis min sötsak, nu är du 20 år och ett år närmare pension. Fortsätt att vara den fina person du redan har varit i 20 år, för då kommer du komma långt här i livet ♥

Bilden har inget med födelsedagsbarnet att göra,
men jag hittade inte någon bild på Kim i min dator.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback