Are you a cougar?

Har jobbat igår och idag. Direkt efter jobbet har det varit träning, och det har varit förjäkligt jobbigt att dra sig dit. Igår mådde jag pyton hela träningen igenom, men idag var det bättre. Riktigt kul med andra ord.

Imorgon ska jag vara med Kim all day long, och det ska bli väldigt roligt. 
Vid sex, när älsklingen slutar jobbet, åker jag med honom hem. Ska bli så mysigt att äntligen få träffas igen, saknar honom verkligen! ♥

Nu sitter jag och tittar på Desperade Housewives i väntan på Cougar Town. Den nya serien med Curtney Cox, ni vet? Förra veckan var det ju säsongsstart, och det var grymt roligt. Så det kommer vara en serie som kommer följas flitigt. 

Kvällen avslutas med Halv åtta hos mig på tv4play, tur att man kan se det på internet!

Sov gott allihopa.
Peace Out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback