Bitter

Vilken lång dag det blev. Känns som klockan är tolv på natten - men klockan är knappt nio. Jag vill sova, eller åtminstone lägga mig framför ett antal vänneravsnitt. 

Är fortfarande irriterad på kvinnan som satt bredvid mig i bussen mellan Oslo och Charlottenberg. Hon var så jävla smygbitter! Inget var bra; det var för trångt, busschauffören var dålig, informationen var kass, det tog lång tid, hennes hund var på väg att bli åksjuk och tjejen framför drog ner sätet för långt enligt hennes regler. Jävla bittertant! Sådana personer tror jag inte är lyckliga, men istället för att bara klaga kan ni ju göra något åt det istället för att trakassera 19-åriga tjejer som råkar sitta bredvid er. Hoppas hon inte tog illa upp när jag somnade när hon klagade som mest..

Peace out.

Kommentarer

Postat av: Sara

Hejsan :)

Kika in en sväng, fin blogg :)

Kolla gärna in min med :)

Följ mig gärna med bloglovin :)



Puss och peace

2010-03-09 @ 13:28:50
URL: http://sazo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback