Elin mot New York, min lilla plutt-Elinpelin

Igår vakade vi hemma hos elin. Ni vet hur man har nyårsvaka, man väntar in det nya året. Igår hade vi Elin-åker-till-USA-vaka. Jag, Emelie, Mary och Sören bara satt hemma hos Elin, smaskade chips och bara fanns hemma hos Elin medan hon packade ihop för ett kommande år i USA. Helt sjukt.
Redan i lördags på Elins avskedsfest storbölade jag så fort jag såg henne. Jag var inte alls beredd på min reaktion, och jag kände mig inte som partyprissen nummer ett när jag börjar grina så fort jag klev in genom dörren. Sjukt, allt är sjukt. Jag har fortfarande inte fattat att lilla Elin, Elinpelin, Elon, Elin Maria Chalotte Gunnerbom Jonsson ska tilbringa det kommande året i USA, på andra sidan Atlanten. Jag kommer sakna dig så enormt mycket, men samtidigt vet jag att du kommer ha den bästa tiden i ditt liv. Jag lovar. 

Hoppas allt har gått bra med flyget osv. och att du är välbehållen!
Får jag drömma och önska kommer jag att hälsa på dig, helst varje månad. Jag håller tummarna.

Kommentarer

Postat av: elin

Gud vad du är söt!

TACK TACK TACK för att du vakade hos mig.

Jag älskar dig min fina, fina, fina vän! :) <3<3 Alltid ULLA och BERTA!

Och häromkvällen började jag grina av ditt brev, buu :(

<3

2010-03-04 @ 03:47:46
URL: http://www.elinomi.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback