En ledig onsdag ska vara en ledig onsdag

Igår kom älsklingen och hämtade mig efter träningen, och det blev mys och film hela kvällen. Imorse när vi vaknade tittade vi på en bra film som heter "up in the air", om jag inte minns fel. Den rekommenderar jag. När filmen var slut var det dags för lunch, så vi stekte lax och gratinerade mos i ugnen. Väldigt ambitiöst. Hur som helst blev det en skön och slapp onsdag, och eftersom jag jobbar resten av veckan var det extra viktigt att jag vilade upp mig idag.

Nu ska jag kolla om de kommer överrens i "drömmen om Italien", ser inte så ljust ut. Efter det måste jag plocka ihop alla mina grejer som ligger över allt och sedan ska jag belöna mig med en hög vänneravsnitt. 

Bättre serie finns inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback