Heading back home to Sweden

Morn morn!

Har nyss vaknat efter en god natts sömn hos Emelie och Mary. Som tur var fick jag även sällskap av Felicia i natt som sov i soffan här i vardagsrummet. Hade jag sovit själv här hade jag väl gått ut i sömn eller något. Inte bra. 

Idag ska jag hem med tåget klockan fyra typ. Dock ringde min chef och ville att jag skulle jobba lite mellan ett och fyra HEMMA I ARVIKA. Dock blir det ganska svårt att lösa eftersom tåglinjerna och busslinjerna suger hårt.

Hoppas jag har internet på tåget, annars får jag fördriva tiden med harpan - inte dumt det heller.

Ps. Igår blev kräftpastan en succé! Jävligt gott med andra ord.

pastasås kräftstjärtar

Min kräftpasta såg mycket godare ut!
Pröva!

Kommentarer

Postat av: emma

är allt bra med dig? =)

kram

2010-03-07 @ 10:17:04
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback