Kissie är en riktigt trevlig tös ändå

Läste i Mary's blogg om låten Telephone - och tur var väl det. Jag har trott att det bara var Lady Gaga i den låten, men icke. Se nu vad the smart head Mary har lärt mig. T A C K.

I natt drömde jag dessutom att jag och Linda var på Lady Gaga. Linda och jag blev arga på kassörskan för att hon ville ge oss varsin ballong - "sånna får alla barn". Dessutom stötte vi på Kissie i drömmen, och jag lät henne betala min biljett till Gaga-showen. Tack Silikonisen!

Nu ska jag riva ut min garderob och slänga massa gamla saker. Har antagligen jeans från sjätte klass, mag-tshirtar från trean och annat spännande sparat. Bort, allt ska bort. För när jag åker till Dublin snart kommer garderoben fyllas med mycket nytt och fräsch inför våren/sommaren. 




Förresten så skulle jag vara ledig idag. Äntligen, tänkte jag. Men jag måste upp till jobbet och jobba några timmar ändå. Jag är nog världens bästa att anställa - jag ställer upp i alla lägen. En klapp på axel till mig.
Efter jobbet, runt tre, åker jag och älsklingen till Charlottenberg för att kolla lite efter födelsedagspresenter och lite annat smått och gott.

Ha en bra dag allihopa!
Peace out.

Kommentarer

Postat av: mary

haha härligt att kunna vara till hjälp min sköna ; )

2010-03-25 @ 00:26:20
URL: http://marymaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback