Mysig söndag med älsklingen

Energisk, men samtidigt en slapp och skön dag. Vaknade redan runt åtta imorse, men somnade om till tio. Åt en mumsig frukost och gick sedan ut på en timmes lång promenad. Hemma och tillbaka vid 12 och då fick jag slänga mig iväg mot ishallen där det blev intern hockeymatch med fotbollslaget. Fick mest ont i fötterna.

Efter skridskoåkningen åkte jag hem till älsklingen och kröp ner hos en nyvaken pojkvän. Mysigt må jag säga. Eftersom han jobbar natt även idag har jag precis kommit hem, då han började jobba för ca. 20 minuter sen. Det positiva med det hela är att han från imorgon är ledig ända fram till fredag. Så går det till att jobba skift. Dessutom får han en fet lön för att jobba natt/helg, så på det stora hela är det värt det - i alla fall ett tag.
Underbart skönt att få träffas idag igen i alla fall. ♥

Om ca. 20 minuter är det tänkt att jag ska snacka med Elin över Skype. Hoppas det funkar fint och att ljudet inte krånglar som det gjorde när jag pratade med Marie när hon var "over there".

Imorgon blir det långpromenad i solen med min nya musik från Spotify i mp3:n. Dessutom är det kondition/uthållighets-träning på kvällen, och om det blir som sist kommer jag må riktigt illa efteråt. Men det gör inget - det ska kännas att man är vid liv.

Jag är stolt ägare av den vita, snygga mp3:n som jag fick av älsklingen förra julen bland annat. Kanonpresent måste jag säga, eftersom jag använt den flitigt och den fungerar kanon!



Kommentarer

Postat av: sara

HejHej! Frågestund på min blogg kolla gärna in och skriv någon liiten fråga! :)

kram sara

http://www.dailylife.se

2010-03-14 @ 23:32:08
URL: http://dailylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback