Not the kind of morning I expected

Idag såg jag fram emot en härlig och bra dag, men den startade inte alls på det vis jag ville. Berättar kanske mer om det sen. Kanske.

Har legat i sängen nu och kollat på Svenska Hollywood fruar som jag missade igår. Alltid lika underhållande, och jag gillar verkligen Maria Montagami enormt mycket. En riktigt mysig kvinna, om jag får säga det själv. Ska klä på mig, äta frukost och sedan gå ut och gå i solen om det blir som planerat. 

Hoppas älsklingen vaknar snart också. Nu är han ledig i fyra dagar, och det är ju toppen!
Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Skönt med en promenad i solen! Tack Lisa, jag tycker den är döhäftig! :)

2010-03-15 @ 14:45:39
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback