Soligt, men iskallt

Sitter inne i köket nu, och utanför hör jag fåglarna som sjunger - hur mysigt är inte det? Det närmar sig våren med storsteg, och jag ser fram emot att snön ska försvinna så man slipper klä sig i stora jackor, mössor och vantar. 

Idag jobbar jag mellan 12-20. Kvällspasset alltså. Det är väldigt skönt att börja dagen klockan 12, men jag skulle hellre vara hemma lite tidigare. Man hinner liksom inte göra nåt på kvällen när man kommer hem, eftersom man är hemma typ tjugo i nio. Men så är det att vara vuxen och arbetare. 

Något som är farligt med att jobba i köpcentret är all shopping som man gör på rasterna eller efter/före arbetstid. Igår råkade jag gå in på H&M och därifrån gick jag 300:- fattigare. MEN tre par trosor, ett SNYGGT armband och en COOL, grön ring rikare. Tur i alla fall att detta är min sista vecka i köpcentret.
Mitt SNYGGA armband som kommer bli skitsnyggt till en enfärgad topp.
59:50:-


Kommentarer

Postat av: Emma

Snyggt Armband ! (y)

2010-03-04 @ 13:22:29
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med, jättefint!

2010-03-04 @ 17:31:55
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback