Work all day long

Det är tråkigt att skriva om jobb, så därför tänker jag inte skriva mer om det än att jag har jobbat mellan tio och fyra idag och det har varit en lång och dryg dag. MEN jag fick min lön för februari idag.

Nu sitter jag här nyduschad och förvirrad. Vad ska man göra ikväll? Älsklingen jobbar natt, så honom kan jag tyvärr inte vara med - trots att jag längtar efter honom som en galning! Planen var egentligen att jag skulle till Marie idag, men jag vet inte hur det blir med den saken. Hon kunde inte ses förrän efter tio, och det orkar nog inte en sliten jag med just ikväll. Dock tror jag att jag ska träffa Ingela idag, och kanske Linda på köpet. Vi får se vad kvällen har att erbjuda.

Hur det än blir ska jag ladda för hockeymatchen som vårt fotbollslag ska spela imorgon. Alla kommer se ut som bambis på is, men det är väl en del av det roliga - tror jag?
Efter matchen sticker jag förhoppningsvis direkt till älsklingen och väcker honom med en stor, blöt puss mitt på munnen! ♥


Jag och älsklingen på GranCanaria i höstas ♥

Kommentarer

Postat av: Helene

sötisar :D

2010-03-14 @ 11:11:13
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback